2010年10月13日星期三

十月,愉快的一天~

今天,也都係刚才,我就问我嘅堂姐,叫她教我点样SET个BLOG嘅音乐;最后,我终于自己SET 左音乐,真係开心死我 =D
呢一个并不係最开心,最开心係我找音乐地时候,竟然被我找到我想找左好久嘅歌
韩国戏“最后之舞”主题曲英文版嘅,我听到呢首歌地时候,我真係好激动,开心;激动到哭左。。。
总记得,每次听呢一首歌,我都会想起 JASON YANGGUO,三年前,在佢没去美国之前,我曾经同佢讲,每次我听呢首个,我都会想起佢,因为我讲我觉得好像係唱地歌。。。
所以在佢每次去美国之后,每次我听到呢一首歌,我都会想起佢,想念我呢个朋友。
最近,佢毕业了,我想佢会在呢几个月或者明年会返来,希望可以同佢见个面。 =)

今日,我才发觉,原来完成嘅一个小小愿望,会这样开心。。。
现在,我地BLOG有多,好ROMANTIC + 好好听地音乐,真係,真係好开心~

2010年10月14日 (12.10am)

没有评论:

发表评论